Het internationale U11 Tournament heeft een nieuwe premium sponsor! Het is Covebo Uitzendgroep, dat een contract voor liefst vijf seizoenen is overeengekomen met de organisatie. Een kennismaking aan de hand van een aantal vragen aan Dennis Ikink van de Covebo Uitzendgroep.
Hoe is jouw band met Quick ontstaan ? En heb je zelf ooit gevoetbald ?
Dennis Ikink: ‘Mijn zoon speelt vanaf de Fabri-Leaque met veel plezier bij voetbalvereniging Quick’20. De vrijdagavonden waren fantastisch. De begeleiding straalde veel enthousiasme uit en je zag daarmee ook het plezier van alle kinderen op het veld. Het waren leuke en gezellige avonden met een goede sfeer, kortom: onze kennismaking als gezin met Quick was een feit en dat hebben we als zeer plezierig ervaren.
In mijn jeugd ben ik een aantal jaren keeper geweest in de zaal, bij ’t Hoekje. Echt gevoetbald heb ik niet. Ik zat een aantal jaar met een aantal vrienden in een vriendenteam bij VV Oldenzaal. Nou ja voetbal…ergens in de kelderklasse, maar wel heel gezellig en veel gelachen.’
Waarom ben je premium sponsor geworden van het U11 Tournament en waarom voor liefst vijf jaar ?
‘Vorig jaar heeft mijn zoon zelf mogen ervaren hoe het is om mee te doen aan dit prachtige U11 Tournament. Ook wij hebben als gastgezin deze mooie en leuke ervaring opgedaan. Als je kijkt hoe goed dit toernooi is geregeld, de betrokkenheid van alle vrijwilligers, de ervaring voor alle voetballers die deelnemen, dat heeft indruk gemaakt. Ik vernam dat ze op zoek waren naar een nieuwe premium sponsor. Ik vond het een prachtige kans. Niet alleen om premium sponsor te zijn, maar ook om de naam van Covebo Uitzendgroep aan het toernooi te verbinden. Daar zijn we als Covebo natuurlijk trots op.
De reden van een vijfjarige verbintenis aan dit toernooi? Ook op de arbeidsmarkt zijn wij ook voortdurend op zoek naar werknemers en klanten waarmee wij een langdurige samenwerking aangaan. Dit schept in onze ogen een band met en vertrouwen in elkaar. Wij geloven in partnership. Samenwerken is elkaar versterken.
Wij als Covebo Uitzendgroep zijn trots dat we onze naam voor een langdurige periode hebben mogen verbinden aan het internationale U11 toernooi bij Quick’20. Het internationale karakter, het enthousiasmeren alsmede het opleiden van talenten spreekt ons zeer aan, waarbij alles gewoon goed geregeld is. Deze kernwaarden sluiten goed aan bij onze dienstverlening en onze visie op de arbeidsmarkt.’
Kun je in een paar zinnen vertellen wat jouw bedrijf doet, waar jullie gevestigd zijn en hoeveel mensen jij aan het werk hebt ?
‘Sinds ik Effect Personeelsdiensten heb verkocht aan Covebo Uitzendgroep ben ik werkzaam bij House of Covebo. House of Covebo kent inmiddels 13 diverse labels, 1000 interne medewerkers en is actief in 9 Europese landen, Dagelijks werken er zo’n kleine 10.000 medewerkers via één van de labels. Alle labels hebben zich gespecialiseerd in de personeelsbemiddeling, waaronder Covebo Uitzendgroep.
Covebo Uitzendgroep heeft een landelijke dekking en een Europees netwerk met een tal van eigen wervingskantoren in Europa. Wij zijn dagelijks op zoek naar vaklieden en (aankomend) talent. Wij beschikken over tal van eigen test- en trainingscentra in Nederland waar wij de vakkennis en ervaring van de medewerkers op klantniveau kunnen meten en trainen/opleiden. Dit doen wij hoofdzakelijk in de metaalbewerking, installatietechniek en in de bouw.
Als jij iemand wilt overtuigen om naar het toernooi te komen, wat zeg je dan?
‘Ik nodig iedereen uit om naar dit toernooi te komen, en wel om deze reden:
Als je kijkt naar de talenten die meedoen aan dit toernooi met daarbij de discipline en het onderlinge respect, dat alles gewoon goed is geregeld, de uitstraling, gezelligheid en kwaliteit, dan weet je één ding zeker: je kunt van dit toernooi alleen maar genieten!! Kom langs en ervaar het zelf!’